Har lige afsluttet et fantastisk forløb

Har lige afsluttet et fantastisk forløb på overbygningen til skadesbehandler, jeg syntes alle skal unde sig at tage overbygningen, den viden man får her er uvurderlig i den videre færd som behandler. 🙂

Helle, basis massageuddannelse og overbygning
Dette indlæg var udgivet den . Bookmark permalink.